Google adwords

Google adwords Fremvis dine annoncer på udvalgte søgeord

Med Google Adwords fremvises dine tekstannoncer baseret på række udvalgte søgeord. Dette sikrer, at din annonce rammer det publikum du ønsker. Annoncerne kan også målrettes geografiske områder. Display annoncer målrettes ud fra interesseforhold eller specifikke hjemmesider, der er relevante for dig. Det sikrer dig relevans uanset hvilke annoncetyper, der anvendes i din kampagne.

 

Skal vi tage en snak om din virksomhed og den rigtige løsning til den?

Fordele ved Google Adwords udover at skabe kendskab til netop dit brand, firma eller produkt

Relevans

Annoncerne fremvises ud fra valgte søgeord. Dette sikrer en høj relevans når annoncerne fremvises til potentielle kunder.

Betalte klik

Din kampagne kan indstilles til betaling per klik, hvorved der kun betales når potentielle kunder klikker på den.

Skalerbart

Budgettet i Adwords kan skrues op og ned efter behov. Bruges mere vil det oftest resultere i flere potentielle kunder. 

Afgrænsning

Fokuser din annoncering på lokalområdet, enkelte byer eller et land. Adwords giver fuld kontrol over målgruppen.

Her har vi skabt stor succes med målrettet og præcis annoncering på Adwords

13.034 Klik på annoncer

For Board Assure arbejder vi med deres Adwords kampagner. Her annonceres både på Display & Søgenetværket for at skaffe leads til deres uddannelse & forsikring.

 

4000 klik til hjemmesiden

 I forbindelse med afholdelse af Presidents Summit i København i Oktober har vi kørt annoncering på Adwords for Presidents Insitute

Det har resulteret i 4000 relevante kliks fra både søge- & displaynetværket

Lad os tage en snak, jeg er klar til at hjælpe Vi hjælper dig med at sammensætte din online markedsførings plan

Joachim Tranberg
Joachim Tranberg
Online marketing specialist
Telefon: +45 2218 8044
Skriv til os:
Tak for din henvendelse
info@teasolutions.dk
Telefon: +45 82 307 306
CVR nr.: 31067553
Kontakt mig

Virksomhed & Adwords annoncering

Google er svær at overse i markedsføring i dag. Rigtig mange kunder starter deres køb på Googles søgemaskine eller benytter søgemaskinen et sted gennem købsprocessen. Derfor er det vigtigt at du er synlig når der søges på søgeord der er relevante for din virksomhed.
Google Adwords er et glimrende annonceringsredskab til netop dette især efter at Google flyttede annoncerne op over søgeresultaterne. Annoncerne ligner til forveksling almindelige søgeresultater.
Gennem Googlw Adwords annoncering opnår du altså hurtigt synlighed på dine søgeord og maksimere din sandsynlighed for at opnå salg

Annonceringsmuligheder

På google adwords er der på nuværende tidspunkt 5 hoved annonceringsmuligheder, men under hver enkelt er der mange forskellige muligheder. Nedenfor beskrives de 5 meget overordnet

Search annoncer

Disse annoncer består af en eller flere tekstannonce der vises ud fra bestemte søgeord der udvælges til hver enkelte annonce. Når en bruger søger på et ord f.eks. Google Adwords og du har valgt dette søgeord, fremvises din annonce til den person. Alt efter hvor meget du vil betale pr klik, din annoncescore og budform vælger Google Adwords hvilken placering du skal have. En topplacering er naturligvis dyre end nr 4, men en position 4. kan performe lige så godt som 1’eren hvis bare annonceteksten er væsentlig bedre. Normalt er det dog topplaceringen der har det bedste resultat, da Google Adwords også tager udgangspunkt i dette når de beslutter placeringen.

Display annoncering

Display annoncering, er oftest de annoncer du ser rundt omkring på nettet i venstre, højre og toppen af websiderne. Disse hjemmesider har besluttet at de gerne vil fremvise google adwords annoncer og har derfor installeret et modul fra google der tillader dette.
Dette giver dig mulighed for at fremvise dine google adwords annoncer på bestemte sider eller til bestemte side typer. Det giver dig også mulighed for at oprette en pulje med tidligere besøgende i en pulje og anvende dem til remarketing. Det betyder i sin enkelthed at du fremviser dine display annoncer til besøgende som allerede har besøgt din hjemmeside.

Youtube annoncering

På Youtube har du mulighed for at anvende Google adwords til at fremvise dine reklamevideoer. Du kender sikkert den annonce der automatisk starter inden den video du egentlig har klikket på. Det er en reklame som en virksomhed betaler for at få fremvist.
Her har du igen mulighed for at beslutte hvem der skal have vise annoncen ud fra forskellige afgræsninger såsom geografi, alder og interesser. Google adwords ved nemlig at hvis annoncen vises til folk med interesse, er der større sandsynlighed for at brugerne vil klikke på annoncen.

Mobil annoncering

Fælles for alle annoncetyper i Google Adwords er at du kan målrette dem mod mobil eller desktop. Du kan også oprette særskilte annoncer til hver enhed.
Hvis du har en mobil-app kan du også reklamere for den. Det kan du gøre på alle 3 førnævnte annonceringstyper. Dette er særligt anvendeligt hvis du netop har færdig gjort din nye app, og ønsker hurtigt og effektivt at finde bruger til den.

Shopping annoncering

Her fremvises produkter der sælges på din hjemmeside. Det kan f.eks. være at du sælger bærbare computere. Google adwords shopping feature giver dig derved mulighed for at fremvise lige netop den bærbar du har til salg sammen med et produktnavn og en pris.

Shopping

Google adwords snakker sammen med alle de øvrige værktøjer såsom Analytics, hvilket giver dig indblik i hvad brugerne foretager sig, når de har trykket på en af dine annoncer. Du kan også se hvornår de har foretaget et køb. Det er f.eks. interessant om det er i deres første, anden eller tredje besøg på hjemmesiden. Derudfra har man gode muligheder for at tilpasse sine kampagner yderligere.