Fakta

Teknisk udvikling på fakta.dk

Alle ved hvem Fakta er. Vi er i Tea Solutions rigtig stolte over at de samarbejder med os om deres website. Fakta kommer til os fordi de leder efter nyt bureau, der kan arbejde videre med den eksisterende webløsning. Det er også vigtigt for Fakta at finde en leverandør der er specialiseret i Umbraco. En der løbende kan videreudvikle og forbedre, samt overføre nye tiltag og ideer til det færdige website.

fakta-enheder.png

Løbende udvikling

Det at arbejde på et stort website som fakta.dk, stiller store krav til os som leverandør. De fleste er klar over at meget kan gå galt i teknikken og føre til nedetid. Det gør vi alt hvad vi kan for at hindre. Nedetid kan koste kunder især for store virksomheder som fakta. Løsningen er opsat med henblik på at hindre nedetid. Der er flere etaper/stages der skal testes før ændringer bliver lagt endeligt live. Netop for at hindre at fejl kommer online.

En kunde som fakta er kreative og finder på sjove ideer. Det betyder at der jævnligt skal bygges nye funktioner. I forbindelse med den store kampagne for Claus Holm ønsker fakta at få bygget emojis ind i løsningen. Ikke standard emojies, men helt unikke, designet specifik til fakta. Du finder tilmed en Claus Holm smiley. Kunderne tænker ikke umiddelbart over arbejdet med teknikken. Det gør vi. Kunderne ser kun slutresultatet. Bliver slutresultatet overbevisende, har vi, som teknikere, gjort vores arbejde korrekt.

Den løbende udvikling betyder at gamle ting skrottes og nye skal udvikles. En af de mest markante ændringer er den nye menu og footer. Umiddelbart en lille ting, men den har stor betydning for helhedsoplevelsen. Derfor skulle en ny til, så den matcher tone og stil i Fakta.

Highlights fra løsningen

Se billeder af fede funktioner og sider, vi har udviklet til fakta. Vi overtog løsningen fra en tidligere leverandør, men alligevel har vi efterhånden haft en finger med i spillet på de fleste undersider. Fakta's løsningen er i dag en af de stærkeste og hurtigste websites i branchen.

slider-bg.jpgslider-bg.jpg
fakta-screenshot.jpg
fakta-screenshot2.jpg
fakta-screenshot3.jpg

Fede kampagne sider

Claus Holm er et af mange eksempler på en kampagne side der er bliver udarbejdet for Fakta. Visuelle og fyldt med skarpe billeder, skal være med til at inspirere danskerne til at fatte kødgryderne og kreerer lækre og velsmagende retter i samarbejde med Holm.

Fantastiske flasker er et andet eksempel. En kampagne for vin i Fakta, der har til formål at øge salget af vin. Besøgende kan finde den rigtige vin der passer dem, med vinvælgeren. Generelt er vi altid ansvarlige for teknikken, når en ny kampagne lanceres.

claus-holm-kampagneside.png

Google elsker fakta.dk

I Fakta er der fokus på SEO og organisk trafik, men især fokus på det tekniske fundament. Sidstnævnte er blevet optimeret til Google. Ressourcer er brugt på at optimere efter Google Pagespeeds anbefalinger, samt nedbringe hastigheden for besøgende.

Målet er at optimere fakta.dk til Page Speed 100/100. Det mål er nået. Løsningen er de få websites der kan fremvise en konsekvent høj score i Pagespeed. Vi er glade for at have arbejde med fakta om at nå målet. Hastighed bør være i fokus i dag.

pagespeed-100-100.png

Quizzer på Fakta

Rekruttering af nye medarbejdere og butikschefer er en vigtig del af driften i Fakta. Derfor bliver karrierequizzen til. Den bruges til at finde nye kandidater til butikkerne, ved at teste hvorvidt de er kvalificeret og interesseret forud for ansøgning.

Quizzerne bruges også på frugt og grønt kampagnesiden, hvor besøgende kan teste deres viden om grøntsager. Testens formål er at engagement fremfor sværhed, men mon ikke at de fleste lærer en ting eller to, efter at have prøvet frugt og grønt quizzen.

frugt-groent-quiz.png

Vi kan også hjælpe dig

Er du lige så vild med Fakta’s website som vi er? Kunne du tænke dig en lignende webløsning til din virksomhed, så er det bare at tage kontakt til os. Skal vi tage en uforpligtende samtale om hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med en ny og lækker webløsning.