Løbende udvikling
Det at arbejde på et stort website som fakta.dk, stiller store krav til os som leverandør. De fleste er klar over, at meget kan gå galt i teknikken og føre til nedetid. Det gør vi alt hvad vi kan for at hindre. Nedetid kan koste kunder, især for store virksomheder som fakta. Løsningen er opsat med henblik på at hindre nedetid. Der er flere etaper/stages, der skal testes før ændringer bliver lagt endeligt live. Netop for at hindre at fejl kommer online.
En kunde som fakta er kreativ og finder på sjove ideer. Det betyder, at der jævnligt skal bygges nye funktioner. I forbindelse med den store kampagne for Claus Holm ønskede fakta at få bygget emojis ind i løsningen. Ikke standard emojis, men helt unikke emojis designet specifikt til fakta. Du finder tilmed en Claus Holm smiley. Kunderne tænker ikke umiddelbart over arbejdet med teknikken. Det gør vi. Kunderne ser kun slutresultatet. Bliver slutresultatet overbevisende, har vi, som teknikere, gjort vores arbejde korrekt.
Den løbende udvikling betyder, at gamle ting skrottes og nye skal udvikles. En af de mest markante ændringer er den nye menu og footer. Umiddelbart en lille ting, men den har stor betydning for helhedsoplevelsen. Derfor skulle en ny til så den matcher tone og stil i fakta.